Проблема


Найбільшою проблемою в нашому суспільстві є те, що ми не розуміємо один одного і   це створює перепони для досягнення хорошого результату.До основних проблем невербального спілкування відносять: невміння людей розпізнавати справжні емоції людини та брехню,неправильне розуміння  окремих жестів та міміки,та ін. Але їх можна вирішити,головне-бути повністю зосередженим в  роботі .
Невербальна комунікація надає нам дуже важливу інформацію,
• про темперамент людини;
• його емоційному стані в даній ситуації;
• його "Я" - образі і самооцінці;
• його особистісних властивостях і якостях;
• його комунікативної компетентності (те, як він вступає в міжособистісний контакт, підтримує його і виходить із нього);
• СТО соціальному статусі;
• його приналежності до певної групи або субкультурі.
Воно показує ставлення учасників комунікації один до одного:
• про бажаному рівні спілкування (соціальна та емоційна близькість чи віддаленість);
• характері чи типі відносин (домінування - залежність, розташування - неприхильність);
• динаміку взаємин (прагнення підтримувати спілкування, припинити його, з'ясувати стосунки і т.д.).
3. Воно виділяє інформацію про ставлення учасників комунікації до самої ситуації, що дозволяє їм регулювати взаємодію. Вона також говорить про включеності в дану ситуацію (комфортність, спокій, інтерес) або прагненні вийти з неї (нервозність, нетерпіння).
Невербальна і вербальна комунікації доповнюють один одного і знаходяться в складній взаємодії. Невербальне взаємодія може:
• доповнювати (дублювати, посилювати) вербальні повідомлення;
• спростовувати вербальні повідомлення;
• заміщати вербальні повідомлення;

• регулювати розмову.
Зазвичай на тренінгах просять пояснити чітко і зрозуміло - який жест що саме позначає, тобто скласти своєрідний словник жестів. Подібні словники неодноразово намагалися скласти різні вчені. Однак завжди з'ясовувалося, що це досить складно зробити. Невербальне спілкування багатогранно за своєю суттю. У його структурі мимовільні рухи переважають над довільними. Досить складно зробити чітку словесну прив'язку слів і стану людини. Швидше доцільно говорити про загальні закономірності. Так, певні правила існують. Зазвичай люди несвідомо їм слідують і реагують на порушення правил.
Встановлено, що однозначно лише прояв емоційних станів, таких як радість, страх, гнів, увага, здивування, презирство та ін. Так, ці стани можна описати. Але вони і так досить легко впізнати. В цілому ж при оцінці невербальної поведінки людини необхідно враховувати безліч різних чинників, таких як:
• загальна ситуація спілкування;
• особливості поведінки конкретної людини;
• вік;
• ступінь значущості партнерів один для одного;
• культурні та етнічні норми вираження індивідуальних особливостей особистості [1].[1]

Саме в силу багатогранності невербальної поведінки його трактування в достатній мірі вероятностна. Інтерпретувати невербальне поведінка складно, оскільки доводиться враховувати всі привхідні фактори. Для того щоб навчитися краще розуміти інших людей, необхідно розвивати в собі таку якість, як спостережливість. У цьому може допомогти щирий інтерес до людей.













Немає коментарів:

Дописати коментар